ik ga weer

5 mei 2021 - Zeist, Nederland

hallo allemaal, zondag 9 mei ga ik weer richting Skyros. Gewapend met één prik en een flinke dosis voorzichtigheid durf ik het wel weer aan. Ik zou eigenlijk half april gaan, maar toen kreeg Corona ook vat op Skyros. Nasleep van het carnaval...... Om in ieder geval 1 prik te krijgen heb ik de reis uitgesteld. Inmiddels zijn er geen nieuwe besmettingen op het eiland en wordt er ook daar volop gevaccineerd.

Ik ga weer dezelfde route volgen. Ik probeer regelmatig weer wat te schrijven.

Bedenk dat reacties op reislogger te lezen zijn voor alle volgers. Wil je dat niet , reageer dan naar [email protected].
Wil je van de verzendlijst af, stuur me dan ook even een mailtje.

Jullie horen weer van me
Hans

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Erna:
    5 mei 2021
    Wens je vast een hele goede reis!!! En laat vooral van je horen! Erna
  2. Wendy:
    5 mei 2021
    Hans, fijn om te lezen dat je de uitdaging weer aan gaat. Ik wil je een hele veilige reis toewensen zonder al teveel oponthoud of gedoe. Stay safe. Liefs Wendy
  3. Adriana:
    5 mei 2021
    Je wordt verwacht Hans, vooral een hele fijne, goede maar ook veilige reis !!! Tot woensdagavond !
  4. Rosemarie:
    5 mei 2021
    Kalo taxidi. Doe voorzichtig en we lezen je belevenissen wel weet. Hopelijk tot in juni ..
  5. Evert Scharrenburg:
    5 mei 2021
    Hans, Anke en ik wensen je een goede en voorspoedig reis toe en veel plezier op Skyros.
    Hou het gezond.
  6. Wilma:
    Hoi Hans,

Wat heerlijk dat je weer naar het zonnige Skyros gaat. Na een fris voorjaar in Zeist ben je daar denk ik wel aan toe! Goeie reis en een heel fijn verblijf gewenst. Leuk om je belevenissen weer te volgen! Groetjes Wilma
  7. Henk Adelaar:
    5 mei 2021
    Heel veel succes met je reis en veilige aankomst! Goed verblijf op Skyros
  8. Henk Adelaar:
    6 mei 2021
    Geniet, van wat en wie je tegen komt!
    Ik, wij kunnen kijken weer naar je verhalen uit! Willie