Kort berichtje

20 maart 2023 - Skyros, Griekenland

Hallo allemaal,

Ik heb nog geen internet in het huis dus even een kort berichtje via de telefoon. Laatste deel van de reis goed verlopen. Hartstikke koud toen ik zaterdag aankwam. Huis is perfect. Vlak bij strand zodat pip iedere middag lekker kan rennen.

Vandaag voor mijn huis koffie gedronken in korte broek. Eerste ( lichte) verbranding te pakken.  Weer de komende dag rond de 18 graden

Het dorp is 's avonds uitgestorven . Nog veel dicht. Ga binnenkort zelf weer koken. Moet nu buiten eten ivm hond en sigaret. Kan beter thuisblijven. Huis is 's avonds goed warm te krijgen

Heb vandaag alle tassen uitgepakt. Kan nu dus niets meer vinden .

Meer details volgen.

Groeten van  hans.

1. Hinke:
    20 maart 2023
    Ha, fijn dat je er bent!
    En lekker weer!!!
    Hier is het weer herfst helaas....
  2. Willemien van Delft:
    20 maart 2023
    Hoi Hans...smeren hoor...dan wordt je mooi bruin...t is effe wenne..alles een plaatsje geven..ontdek je plekje gr
  3. Irma van der Zouw:
    20 maart 2023
    Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Nu voor jou en Pip eerst maar even acclimatiseren en lekker rommelen.
  4. Evert Scharrenburg:
    21 maart 2023
    Hoi Hans, je bent er weer goed om te lezen dat het laatste deel ook goed verlopen is.
    Het is nu nog niet zo warm maar dat geeft je wel de kans om te wennen aan de temperaturen voor in de zomer. veel plezier