Lente

19 maart 2020 - Skyros, Griekenland

Vandaag een stralende dag (foto's).de lente is in aantocht.  Ik heb in de ochtend mijn dagelijkse wandeling door het dorp gemaakt en koffie gedronken. Het wordt iets drukker.  Ipv 10 mensen zie je er nu wel 20. Allen op gepaste afstand van elkaar. Daarna een uurtje op het balkon gelezen. Vervolgens naar het strand gelopen naar Adriana. 'Savonds gekookt. Een traditioneel grieks gerecht: spanakoriza. (,foto) Eerste keer volgens recept. Tweede keer gaan er toch wat uitgebakken spekkies  bij als ik ze kan vinden.

WiFi komt na het weekend in orde. Ik sta nu op rantsoen: 1 uur tv op de telefoon. Kan ik ook eindelijk een fatsoenlijk toetsenbord gebruiken. Wel handig als je dikke vingers hebt.

Groeten

Hans

1. Karin Lancee:
    19 maart 2020
    Klinkt goed Hans. Maar dat eten ....?
  2. Hans:
    19 maart 2020
    Was lekker hóór
  3. Erna:
    Gaat de goede kant op Hans! Erna
  4. Henk Adelaar:
    20 maart 2020
    Beste Hans, maak je daar ook onveilige zaken mee? We volgen je blog met veel belangstelling. Hier is het allemaal Corona. Lijkt ook flink uit de hand te lopen. Wij plegen al zeer veel thuisisolatie, zonder soc. kontakten. Hartelijke groet ook namens sWillie
  5. Hans:
    20 maart 2020
    Zelfde regels als in Nederland. Stil op straat. Ga er wel uit. Geniet vooral op mijn balkon van zon en een boek