Skyros 2023.13

23 juli 2023 - Molos, Griekenland

Beste mensen,

Even een kort verhaaltje want ik doe dit op mijn telefoon. Eergisteren is mijn laptop gecrasht. Nog wat geprobeerd via de familieapp  maar het mocht niet baten. Gelijk een nieuwe besteld, die komt tussen woensdag en zaterdag.

Morgen komt hopelijk mijn booster. De wifi is niet geschikt voor de plek waar ik woon. Moet het nu met mobiele data doen op telefoon. Heb al een extra bundel moeten kopen,  vrees dat er nog 1 gaat volgen.

Het is hier bloedheet. Volgens de telefoon 35°. Gevoelstemperatuur 39°. Zit nu bij Adriana in de schaduw. Maakzo even een foto van het strand.

Pip is niet voor uit te branden,  heel verstandig. Hij slaapt de hele dag.liefst in e koude luchtstroom van de airco. Die doe ik nu ook 's morgens even aan.

De verwachting is dat maandag en dinsdag wat koeler worden donderdag wordt heetste dag 38°. Vanaf vrijdag nog maar 28°. Zo hoort het hier.

Groeten hans.

M

1. Rosemarie:
    23 juli 2023
    Dat is even een tegenvaller, maar gelukkig is alles te koop . Hier is het regenachtig en fris. Dat blijft ook zo de komende dagen, alleen de temperatuur loopt iets op. Slaapt wel beter 😉 hier dan op Skyros. Maar op het terras bij Adriana waait het hopelijk wat en de zee is heel dicht bij. Groetjes daar en nog even en dan is de temperatuur ook iets aangenamer. Veel plezier vanavond in je nieuwe stamkroeg of is het daar ook te warm voor. Ta leme !