Uitstapje

24 maart 2020 - Middelbeers, Nederland

Vandaag met een vriend afgesproken om koffie te drinken op de platia. Gewapend met paspoort en formulier ging ik om 12 uur op pad. Het miezerde al de hele ochtend. Eerst kopietjes gemaakt voor de komende dagen. Langzaam naderde ik "het centrum " . Het is nog steeds een vreemd gezicht al die verlaten straatjes. Na de koffie een nieuwe supermarkt uit geprobeerd. Niet omdat ik interesse in winkels heb,maar het is weer een stukje verder lopen. Jullie raden nooit wat ik daar vond.(foto). Via een omweg naar huis. Was ik toch bijna 2 uur onderweg geweest.

In de middag wat gelezen op de bank. Tenminste dat was de bedoeling. Een uur later werd ik wakker.  Dat zijn toch de beste tukkies zo midden op de dag.

Ik weet niet of de komende dagen ook zo opwindend worden. Vrijdagmorgen komt eindelijk internet. Vanaf maandag stabiel weer met 18 graden.

1. Ria:
    24 maart 2020
    Zie ik het nu goed dat je het formulier 4 dagen voor je geboorte hebt ingevuld?
  2. Hans:
    25 maart 2020
    Wijsneus 😆
  3. Ingrid:
    26 maart 2020
    wel heel apart dat jou locatie iedere keer anders is, vandaag zit je in Middelbeers Nederland!!??
  4. Hans:
    26 maart 2020
    Ben nederland nooit uit geweest 😁
  5. Ingrid:
    26 maart 2020
    en 21 maart zat je in Soest!
  6. Ingrid:
    haha stiekemerd!