zware `bevalling`

22 juli 2020 - Skyros, Griekenland

Had ik er vanmorgen al moeite mee om een bericht te schrijven, wordt het nu, in de middag nog moeilijker. Ik had een verhaal klaar toen de stroom ineens uitviel. Tijdens het schrijven zie ik dat er continu een concept wordt opgeslagen. Bovendien kreeg ik de melding dat het verhaal zou worden gepubliceerd zodra internet het weer deed. Geen probleem zou je zeggen.
Maar......geen idee waar die concepten staan, de stroom was er vanmiddag om een uur of 3 weer , maar blijkbaar is er niets verzonden.

Dus weer opnieuw: Afgelopen weken veel opgetrokken met de Zwitserse familie en Erna uit Amsterdam. Ik wilde wat schrijven aan de hand van foto´s die ik de afgelopen week heb gemaakt , maar dat wordt wat saai. Veel strandfoto´s en foto´s van tafels vol eten. Ik sluit er een paar bij.
Verder heb ik wat klusjes gedaan: meegekeken bij het invullen van belastingpapieren voor buitenlanders, Adriana geholpen met de zonneschermen in de galerij, en nu ligt er een klusje mbt het PGB. Bijna alles is nieuw voor mij dus ik steek er ook wat van op.

Ondertussen wordt het wat drukker op het eiland. Voornamelijk Griekse toeristen. Vooral 's avonds in het dorp heb ik daar last van. De hoofdstraat is plm 3 meter breed. Het liefst loopt men naast elkaar en blokkeert men derhalve de hele straat als men stopt bij één van de toeristenwinkeltjes. Overdag gaat het wel.
Op de rest van de Sporaden is het nog steeds erg stil. Deze eilanden moeten het weer hebben van de toeristen uit Europa. Die lopen nog niet zo hard. Wellicht dat ik daar volgende maand eens naar toe ga. ( weekje op vakantie)
Ik stop ermee, volgende keer beter. ( beter om de tekst in word te maken en dan kopiëren en plakken

Groeten
Hans

1. Hinke:
    22 juli 2020
    Ziet er wel héél leuk en lekker uit hoor!
    Geniet er maar van! 😋😆🤗
  2. Erna:
    23 juli 2020
    Op de vlucht Athene-Amsterdam had ik vijf lege stoelen naast me, luxe!! Erna