Ik ga weer

11 maart 2023 - Zeist, Nederland

Beste mensen, maandag ga ik weer op weg naar Skyros. Als alles goed gaat ben ik er vrijdagavond. Ik ben van plan om weer regelmatig stukjes  te schrijven. Jullie krijgen dan een email.

Wil je van de verzendlijst af laat dit even weten. Ik ga niet naar de reden vragen.

Reacties op de site zijn voor alle volgers te lezen. Wil je dit niet reageer dan via mijn email of WhatsApp

O ja, ik ben half oktober weer terug.

Groeten Hans

1. Hinke:
    12 maart 2023
    Goeie reis, en geniet van je verblijf daar!
  2. Wendy:
    12 maart 2023
    Leuk Hans, ik ga je zeker weer volgen. Ben benieuwd wat je nu weer allemaal zal meemaken. Uiteraard hoop ik alleen maar positieve verhalen te lezen. Goede reis en alvast veel plezier gewenst. Groetjes Wendy
  3. Evert Scharrenburg:
    12 maart 2023
    Ok Hans, een goede reis. En veel plezier op Skyros. Wij kijken uit naar je reisverslagen.
    Groeten Anke en Evert
  4. Guy:
    12 maart 2023
    Goede reis voor jou en Pip. Veel plezier tijdens je tijd op Skyros. En pas op met vallende messen!!
    We kijken uit naar je verhalen. Guy en Ingrid.
  5. Rosemarie:
    12 maart 2023
    Καλό ταξίδι jongens en ik lees jullie verhalen wel. En anders tot in juni
  6. Mia.serto:
    12 maart 2023
    Goede reis, veel plezier en een behouden thuiskomst maar dat duurt nog even.
  7. Willemien van Delft:
    12 maart 2023
    Hoi Hans...fijn dat je weer kunt gaan..ik hoop dat je net zo heerlijk hebt als wij hier in Portugal..vertrokken in de sneeuwbuien..en zitten hier heerlijk op een terras in de zon 20 plus gr..Willemien
  8. Miriam:
    12 maart 2023
    Heerlijk Hans, ik hoop één en al genieten voor je! Goede reis en veel plezier! Groetjes Miriam
  9. Irma van der Zouw:
    12 maart 2023
    Goed om te lezen dat je er weer zin in hebt. Samen met Pip op stap.
    Ik lees jouw avonturen altijd met veel plezier.
    Groetjes Irma
  10. Adriana:
    12 maart 2023
    Fijne en vooral veilige reis, tot vrijdag !