Het zit erop

9 oktober 2021 - Molos, Griekenland

Ik was van plan om gisteren wat te schrijven maar mijn pc hielt ermee op. Een stille hoop dat hij het vandaag weer zou doen is niet uitgekomen. Schrijf dus nu op de telefoon.

Door waterproblemen moest ik 25 september hals over kop het huis verlaten. Gelukkig kon ik bij Adriana terecht. Pip en ik delen een kamer.

Als het mooi weer is,is het hier goed te doen. Ik heb een mooi terras met zeezicht. Helaas de mooie oktober van vorig jaar wordt niet herhaald...het is koud,het waait hard en de zon laat zich nauwelijks zien.

' s middags klaart het wat op en kan ik met pip (en roos) wat wandelen.  In het dorp of aan een strand. Zonnebaden is er niet meer bij. Gisteren is er ook veel regen gevallen. Het is in de auto steeds lekker warm.

Ik ga wat vroeger weg dan gepland. Dinsdag rijd ik naar igoumenitsa. Dan op de boot naar ancona. Ik kom daar woensdagmiddag aan. Stukje rijden naar parma voor overnachting. De volgende dag , Na een stop in Zwitserland ergens in Duitsland voor overnachting. Vrijdag kom ik dan thuis..

Pip is wat kwakkelig geweest maar hij is nu weer de oude. Hij heeft waarschijnlijk iets verkeerds gegeten. Van de dierenarts ander eten gekregen.  Hij moet wat meer slapen overdag. 'S ochtends wekt hij mij door met zijn poot over mijn gezicht te aaien. Als dat te vroeg is naar mijn zin stuur ik hem naar zijn mand en kan ik nog wat doorslapen. Vandaag zelfs tot 10 uur.

Ik ga nu ook een tukkie doen. Ik meld me wel weer rijden de reis.

1. Henk Adelaar:
    9 oktober 2021
    Lieve Hans, wij wensen je een veilige en goede terugreis. Doe rustig aan. Wij hebben van je verhalen genoten.
  2. Erna:
    9 oktober 2021
    Goeie reis terug Hans en groeten aan Marlies! Kom je snel bezoeken en wil kennis maken met Pip. Hoop dat hij veel slaapt op de lange tocht. Tot gauw!!
    Erna
  3. Karin Lancee:
    10 oktober 2021
    Goeie reis, hoop dat Pip het autorijden leuk vindt. Ben heel benieuwd naar hem.
  4. Evert Scharrenburg:
    10 oktober 2021
    Hans, goede en veilige terugreis.